bild

bild

lördag 16 november 2013

grandios premiär!

Jepp!
Här ser ni en som minsann bloggar via den förhatliga men trots allt användbara mobilen.
Sent ska syndaren hänga med sin tid liksom.
Ja, jag befinner mig just nu i närmast tropiska breddgrader. Åtminstone är det gröna gräsmattor och 10 grader varmt. Till skillnad från snön hemma.
I morse lyckades jag fastna i säkerhetskontrollen på flygplatsen. Jag säger så här: ta inte med batterier i handbagaget om du inte vill påkalla ALL personals uppmärksamhet.
Efter landning snärjde jag in mig själv i ett samtal om "picked moose" och "fermented herring" med en snubbe från Dubai.
Sedan tappade mina privatchaufförer bort vår bil, varvid vi fick dagens genomkörare i form av språngmarsch mot klockan och lapp-lisor mellan terminalerna och ett gytter av parkeringar.
Annars har jag tack och lov mest slappat här i Åkersberga. Blivit servad med suvveveggomat och haft det bra 
Så klart. Med tanke på att jag får frottera mig med kära V.

3 kommentarer:

  1. Grattis till lyckat mobilinlägg! Det händer ju att jag gör det med, men jag tycker det är krångligt... Skönt att höra att du blir ompysslad, fortsätt så!

    SvaraRadera
  2. ...och din grandiosa avslutning? Men jag önskar dig ändå en god jul!

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag förvirrad... Med en dåres envishet går jag in här varje dag och kollar om du möjligtvis tänkt dig att börja blogga igen. Och det har du inte. Men det ser ut som om du bytt bild??? Eller är det bara min mosiga hjärna som spelar mig spratt...

    SvaraRadera