bild

bild

söndag 26 februari 2012

Är det mig det är fel på?

I heat up...
I can´t cool do-oown...
...nanana....round and round...


Den har jag och herr B nynnat på i eftermiddag.
Utan att komma på vilken låt det var.
Men så kom han på att han hade ett passande musikprogram på sin nya telefon där man bara kunde sjunga en stump och så kom telefonen på vilken låt det var.


Sagt och gjort.


Vaddå couldn´t hear any music?
Så dåligt sjunger jag väl inte!


Vid nästa försök fick vi dock svaret:
Hanna Montana.


Bra. Då vet vi.
Ha ha ha.

4 kommentarer:

  1. Jag kände igen den på texten. Men Pluto har ett sådant där program han med i telen. BAH!

    SvaraRadera
  2. Abracadabra... Vilken gammal klassiker! Och fortfarande kan jag inte välja namn/URL så jag får inte med min blogglänk här :-( Hoppas du hittar till mig ändå...

    SvaraRadera
  3. Jahapp - visst är det irriterande med låtar som fastnar?? Och som man inte vet var de hör hemma?

    Hur gick det med utrensningen av skrotlådan?

    Hoppas du får en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  4. Illa att få sånt betyg att det inte ens hörs vilken låt man sjunger på :D hihihiii....
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera