bild

bild

onsdag 7 augusti 2013

Låt mig sura

Kraschad mage.
Fortfarande.
Kraschad skalle.
Fortfarande.
Jävla sommarlov.
Fortfarande.
Mardrömmar.
Fortfarande.
Osv.

Skitdag idag.
Ungarna bråkar och slåss.
Trots att jag bunkrat upp med kex och mormorssaft, måleriprojekt och x-box.
Det lustiga är att bråken började typ två sekunder efter jag lagt ut en käck bild på fejjan.
Haha.
Så alla som ser en tokskrattande 4-åring på axlarna till 13-åringens kompis tycker att vi har det såååå mysigt.
Och nu ska jag visst skjutsa tonåringar till ett fiskeställe.
För att herr B "inte orkar".
Nävisst.
Men jag slipper ju åtminstone sura småtroll medan jag kör.

Imorgon ska jag på äventyr.
Jag fick en tandblekning av mamsen och svärmor i 40-årspresent.
En av flera mer eller mindre bisarra grejer.
Men inget toppar förstås presenten där små fiskar ska äta upp gammalt skinn från mina fötter.
Haha.
Föryngringskurer.
Kan man kanske behöva när man tippat över medelåldersstrecket.
Men jag fick även ett fett presentkort på en jättefin handelsträdgård.
Om nu min beslutsångest håller sig i schack har jag en chans att få höstfint i trädgården.
Det är liksom svårt att strosa omkring med ett presentkort i näven.
När man varken behöver tänka snålt eller ska tänka ut presenter till andra.

Ha!
Nu blev jag på bättre humör.
Kanske för att ungarna nu är ute och springer runt huset och slåss istället för runt mig.
To de loo!

1 kommentar:

  1. Gahh, bråkande barn, djävulens påfund! Skicka ut dem bara, skapa en fredad zon runt dig! Och de där fiskarna, de är jag nyfiken på!

    SvaraRadera