bild

bild

fredag 14 december 2012

Kaffe-penis

När dagen börjar med att jag häller en skållhet kopp kaffe över min mans ädlare delar....
Så har man liksom satt ribban.
Jo, dagen blev därefter också.
Min mage kraschade å det grövsta, 6-åringen fick hämtas på skolan eftersom fröken påstod att han hade ont i magen och herr B hamnade i en onödig diskussion om att skolan brustit i att anmäla olyckan i lekparken häromdagen.
Nå.
Nu har heeela familjen i alla fall klätt vår hysteriskt barrande gran.
Förutom 15-åringen som är på bio.
Och förutom 12-åringen som vägrade komma ner.
Och förutom 9-åringen som är på dåligt humör.
Dessutom fick vi inte fast den i foten så precis innan den tippade fick vi knyta fast den i taket. Granen alltså. Inte 9-åringen.
Nu väntar vi på Barda. Eller vi och vi...
Jag är så less på det att jag överväger att frivilligt åka och hämta en busslast med 15-åringar i stan.
Om jag inte helt enkelt måste parkera mig på toan förstås.
Ljuuvliga fredag!


1 kommentar: