bild

bild

lördag 27 april 2013

Folk och fä

Nej, jag hade inte tid med någon blogg igår.
Hade nämligen bättre saker för mig.
Premiärgrillning till exempel.
Och de sista gästerna åkte hem vid elvarycket.
Puh.
Men vet ni, 
Man känner sig ofantligt rik när man är så många att man knappt ryms runt matbordet trots att iläggsskivan är med.
En salig blandning av egna barn, flickvänner, granne med flickvän...
Kul!
Idag är några av barnen på Leos Lekland med sin far och hans vän herr D.
Lilleman har följt söta F till stallet och ridit.
12-åringen spelar dunkadunkamusik ända ner hit med sin kompis.
Ikväll blir det nog lugnt och stilla, antar jag.
Jag hoppas att herr B har lagt av med sina Tradolan så att vi kan ta ett glas vin.
Grillrester till middag.
Så då vet ni.

 

1 kommentar:

  1. Låter harmoniskt och skönt, det gör mig glad!

    SvaraRadera