bild

bild

måndag 22 april 2013

Fot-jävla-led

Jo, snacka om att han haltar fortfarande.
Men när det kommer till fotleden ska allt tydligen ignoreras och bagatelliseras.

Manligt värre.
Samtidigt som samma herr B är döende i förkylning ifall han råkar harkla sig.
Ja, de är komplexa de här männen. Haha.

Jag har tagit på mig hilka idag.
Mest för att jag inte orkar tvätta håret, men också för att det är officiellt nu är vår.
Sommarjackan har också åkt fram.
Jag väntar på att skjutsa 12-åringen till skolan.
Och sedan ska jag köpa ketchup.
O, spännande liv!
Nåja, bättre än läkarbesök som jag trodde att jag hade idag i alla fall.
Det var visst nästa måndag.
Så jag skippade Hälsans också.
För att sova...
Men just det - det kaaan jag ju inte när jag är så här skruvad.
Tänkte´nte på de.

Det ser fortfarande ut som skrutt här efter förra veckans städdille.
Ett tecken på att allt inte står rätt till i skallen förstås.
Så fort jag försöker bringa ordning i kaos får hjärnan för sig att påbörja nåt nytt.
Typ sortera böckerna i mina bågnande bokhyllor efter färg eller liknande.
O, nu blev jag faktiskt sugen på det! Svarta böcker i botten och sedan ljusare och ljusare...
Hm. Nä.
Jag åker och köper ketchup istället.
Och kanske ett nytt husdjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar