bild

bild

fredag 12 april 2013

Fredagkväll, vilken härlig kväll...

Tack kära ni för kommentarer!
Det är inget man är bortskämd med sedan man valde att blogga i skymundan.
Men dock.
Jag hör er.
Jag förstår att ni vet vad jag menar.
Värdefullt.
Idag har jag vilat.
Horisontellt.
Klev upp och åt lunch och lade mig sedan igen för att se Små Einsteins med lilleman.
Efter det lagade jag middag till jagvetintehurmånga grabbar.
Och så soffpotatisleken igen.
Ändå är jag trötttrötttrött.
Äh, inte vet jag.
Hur gör djur när de gått i väggen?
Skitsamma.
Nu har de flesta lagt sig.
Jag och herr B slökollar på Sagan Om Ringen samtidigt som vi går om varandra för att kvällskissa hundar.
Tvätten ligger kvar i tumlaren.
Blommorna skriker efter vatten.
Det ligger ömsat ormskinn i terrariet.
Dagens behållning ligger i en trave böcker som blev höglästa för 6- och 4-åring.
Good enough?
Too much?
Ingen aning.

1 kommentar:

  1. Tillräckligt bra. Det är mitt mantra. Det var ju ändå ingen som märkte när jag överpresterade, så varför ska jag slösa min värdefulla energi på något mer än tillräckligt bra...

    SvaraRadera