bild

bild

tisdag 23 april 2013

Nuet

När man mår apa...
Så apa att man varken kan gå till jobbet eller vara en hausfrau man drömmer om...
Ja, då blir det himla viktigt att samla livspoäng i den verklighet som kallas Nuet.
Ikväll hade vi 18-åriga grannen och flickvännen söta F som gäster.
En vanlig, trevlig kväll i Dårhuset.
Men det ena ledde i vanlig ordning till det andra...
Och kvällen kulminerade i en nakenvansinnestur på moppe för herr A och min 12-åring.
Visst. Iförda endast kalsonger tog de en tripp runt kvarteret.
Vi andra filmade, skrattade, filmade, skrattade....
Och så vidare hela vägen till banken.
Jag älskar mina barn.
Jag älskar när de har kul.
Jag älskar när andras barn är med.
Jag älskar vår knasiga familj.
Kvällens skratt.
Kvällens minne att suga på när den ordinarie karamellen är för sur.
Dårhuset inc.
We make your dreams come true...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar