bild

bild

torsdag 25 april 2013

Klädproblem

Insomningstablett, my ass!
Nåja.
Jag har ju inget speciellt för mig idag.
Bara Hälsans med en 9-årig praoelev,
Helghandla,
40-årskalas.
Och så vidare.
Ha ha ha.

Men imooooorgon har jag bokat in att vara sjuk...

Herregud vilka klädproblem vissa hade här i morse.
Jag har sagt det förr men:
Det är inte ett dugg lättare att ha killar än tjejer.
4-åringen gick omkring i slipover och pyjamasbyxor och tyckte att jag skulle välja resten av outfiten.
Och jag valde förstås den ybercoola svartvita t-shirten där Musse är arg.
Vilket inte 4-åringen tycker är passande.
Så han började om...
Vilket i och för sig gav mig tid att hjälpa 12-åringen att se cool(!) ut.
Och 6-åringen skulle ha ett speciellt par byxor...samtidigt som hans gympakläder var puts väck.
Efter det har jag och 16-åringen diskuterat hans halvnya jacka, som han är väldigt nöjd med.
Ja, så det höll det på. En vanlig morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar