bild

bild

tisdag 23 april 2013

Some good shit

Godmorgon!
På fullaste allvar.
Igår kväll tog jag två av mina nya sömntabletter...
I kombination med en insomningstablett.
(jo, det är tillåtet)
För man blir ju tokig av att lyssna på extra många tankar som snurrar dygnet runt.
Synd bara att man blir tokig av att sova till 13.00 också.
Ja, jag sa 13.00.
Bisarrt.
Nu kommer snart barnen hem från skolan.
Jag dricker nattsvartaste kaffet som har stått på sedan halv sju för att kunna vakna till.
Och den där gyllene medelvägen lyser förstås fortfarande med sin frånvaro.
Vad fan!
Hade jag haft ett jobb hade jag ju fått sparken.
Är det meningen att man ska skapa så mycket plats i sitt liv för tabletter att man inte har nåt liv?
Förresten tror jag att jag skulle vara piggare om jag fick ett piller mot knasiga drömmar.
I natt fick jag en bebis igen.
Jag mixtrade med det beräknade datumet så att jag hann precis innan jag fyllde tant.
Herr B var inte glad. Och jag hade slut pojknamn så han fick heta Den Lille.
Jag drömde även om en förskolefröken och en annan person som envisas dyka upp lite för ofta. Vi var i norska fjällen och klättrade nedför höga stup.
Ah, strunt samma.

Efter en sån här bortslösad dag försöker jag komma ikapp.
Genom att boka in en helg i Hufvudstaden med goda vänner.
Livsbalansering, haha.

2 kommentarer:

  1. Själv tappade jag håret i natt. Tack och lov bara i drömmen.

    SvaraRadera
  2. Jag dog tydligen. Det var Vassäran som drömde det. Med begravning och allt.

    Nya sömnpastiller? Vad kan det vara för gott måntro? =D

    SvaraRadera