bild

bild

fredag 19 april 2013

Sandet blev till guld

4-0 mot Luleå i fjärde finalmatchen, och...
GUUUULD!!!
Jag tror inte att det finns nån annan stad i Sverige som älskar hockey mer än Skellefteå.
SOM vi har väntat på denna seger.
Varje sekund sedan 1978.
Nej, jag överdriver inte.
Är heller inte spydig.
Jag är också en anhängare. Har sett otaliga matcher mellan hopp och förtvivlan genom åren.
Det kändes fantastiskt igår.

Och idag...
Äh, kom igen - det är ju bara sport!
Och på ett sätt skönt att säsongen är över.
Men också lite tomt.

Idag ska jag på Hälsans.
Tog en insomningstablett igår och har faktiskt lyckas skrapa ihop lite sömn.
Så får vi väl se hur det går att vara ute bland folk och vara uppskruvad.
Alltid (o)roar det väl nån.

Sedan tar jag helg.
Och kommer hem till ett nystädad hus, hoppas jag.
Plus en ny toasits då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar