bild

bild

onsdag 26 juni 2013

Morgondagens prövningar:

  • Att vara utan vatten hela dagen medan nån grunka i pumpen fixas,
  • Att följa 16-åringen till tandsjukvården för att ta stygn och lite annat,
  • Att åka till Hälsans Trädgård för att göra slut.
Ja.
Det får väl räcka så.
Om man inte blandar in andra o-gjorda saker förstås:
Som att skicka tjänstledighetsansökan och sjukintyg till arbetsgivaren...
Kontakta A-kassan för att få veta vilken månadspeng jag kommer att få från AF under följande tre månader...
Lämna blodprover på lab...
Fixa nytt recept på allergimedicin innan jag dräper mig själv av gräsångor...
Klippa färdigt gräsmattan...
Städa hundhuset...
Färga ögonfransarna...
Raka benen...
Städa...
Koka kalops...
Ta mig i kragen...
Gaska upp mig...
Carpe diem.
Ja. Ni fattar.
Kan dagarna någonsin bli vad man gör dem till?
Slopa kraven.
Bara vara.
Vara nöjd med det som faktiskt blir av.
Nöja sig.
Vara förnöjd.
Förnöjsam........

2 kommentarer:

  1. Blä för att vara utan vatten... med 300 barn och lika många husdjur :-( Lycka till, där!

    SvaraRadera
  2. Carpe diem är ett jäkla båg, skit i det!

    SvaraRadera