bild

bild

tisdag 11 juni 2013

Och vad bidde det då då?

Som jag kanske skrev om igår så klippte jag gräset.
Och för ordningens skull:
Ja, jag klippte en liten bit av gräset och övergav klipparen när det var dags att tanka.
Det var väl ungefär allt jag gjorde på hela dagen.
Ändå var jag tröttare än tröttast.
Somnade i soffan när jag hade lovat småtrollen att hoppa i tunnan.
(nej, inte i galen tunna - utan i badtunnan)
Sedan var jag ändå trött och hade massor av ångest och domedagstankar hela kvällen.
Tog därför en insomningstablett för att se till att vara utvilad till Hälsans Trädgård idag.
Men. Nej.
Sov bort hela förmiddagen istället.
Och inte blir man mer uppåt av det direkt.
Äh.
Det känns som om jag inte kommer mig för nåt vettigt alls just nu.
Inte heller Litiumprover.
Eller hårtvätt.
Eller hålla jämna steg med tvättberget.
Eller klura ut mig själv.
Äh.
Eller hade jag sagt det redan?
Äh. Äh. Äh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar