bild

bild

måndag 20 maj 2013

Insomningstablett

Ja, nog får man valuta för frikortet med mina insomningstabletter.
Ett litet vitt piller och man halvsover ett dygn.
4-åringen försökte få mig att sätta på tv:n i morse.
Viiiisst.
Inga probleeeem.
Sedan frågade han mig igen.
Och jag trodde att jag svarade, men så hörde jag:
- Mamma, HAR du tagit en tablett?
Då tvingade jag mig själv att spela normal. Fixade tv:n och klev upp för att dricka kaffe.
Nu har de åkt.
Så nu kan jag erkänna att jag inte är ett dugg piggelin.
Nå.
Jag ska släpa mig till Hälsans i alla fall.
Usch, jag har väldigt fullt upp den här veckan.
AF tillsammans med FK-snubben imorgon...
Provtagning...
Alla barnen lediga på fredag...
Ja, också så var det nåt mer. Hm...
Jo, just det. En nätt liten resa till andra änden av Sverige.
Ha ha.
Fast det är väl inte så konstigt att man är trött.
Uteliv och trädgårdsarbete är inte kompatibelt med utbrändhet och total avsaknad av muskler.
Men jag försöker begränsa mig.
Som när grannen och söta F var här igår kväll.
Då avstod jag faktiskt från att försöka hjula som de andra gjorde.
Dutti ja ä.

1 kommentar:

  1. Jag tror jag skulle behöva en sån tablett... Mina ungar är ju självgående, så då skulle jag kanske få sova ut äntligen...

    SvaraRadera