bild

bild

tisdag 7 maj 2013

Självrannsakan

O nej då.
Ingen djupdykning.
Bara ett konstaterande att jag måste dra ner på kaffet, haha.

Vilken dag!
Produktiv. Ja, näst intill samhällsnyttig.
Hälsans, promenad med en vän, veckohandla, städa, göra middag, leka med barnen, ringa FK, säga upp prenumeration och en hel massa annat.

Nu är jag så trött att jag inte vågar sätta mig ner.

Knasigt lugnt är det också.
Småtrollen är i stallet med grannen och söta F,
Jag och 9-åringen har just byggt om hela inredningen i Evas bur,
Och resten är ute och mixrar med nån av alla otalet moppar vi har.

Det är verkligen sommarkänsla.
Ni vet, då gränsen mellan ute och inne suddas ut och allt blir så himla enkelt och självklart.
Då någon kommer förbi på en snabbkopp och då man duttar med en vattenkanna bara på kul.
Jaja, för tidigt jag veeet. 
Men ändå.

1 kommentar: