bild

bild

fredag 10 maj 2013

Puh!

Nej, dags att dra ner på tempot, tror jag minsann.
En del undrar kanske hur jag kan städa så mycket...
Men då har ni aldrig städat Nettan Style.
I morse skurade jag varenda fog mellan klinkerna i duschen.
Och hela badrummet för övrigt.
Sedan beordrade jag herr B att duscha alla hundarna...
Medan småtrollen lekte med Barbie och hennes surfarpojkvän vid handfatet.
En utryckt Bliwtvål och ett igenkorkat avlopp senare syns det inte att jag gnott för livet.
Bara att börja om.
Ha ha ha.
Men hundarna är fräscha i alla fall.
Själv skulle jag också behöva en dusch.
Fast eftersom varmvattnet är slut och jag även skulle behöva rensa golvbrunnen känner jag att jag hellre avstår.
Förresten ska jag och fru L strax ta en skogspromenad.
I regnet och leran.
Nämen, det blir bra.
Så får herr B agera taxi under tiden.
Idag hade vi tänkt grilla. Men det blir kanske att steka kött inne i stället.
Och sedan banne mig inte göra nåt mer.


1 kommentar: