bild

bild

fredag 26 juli 2013

Undrens tid är inte förbi

Som ni kanske har förstått så har min man en förkärlek för elektroniska leksaker.
Jo, han är rätt dyr i drift min toyboy (2 år och en månad yngre).
Häromdagen försökte han sig på en fuling...
Påstod(!) att han hittat en surfplatta för blott tusen riksdaler...
Och när han fått mitt godkännande - ja, då uppgraderade han sig till en dubbelt så dyr...
Sedan efter mitt icke så kraftfulla himlande med ögonen ville han ha en för fyra tusen.
Men då satte jag ner foten.
Nån måtta får det väl ändå vara!
Först godtog han det. Men så slank han ner i diket igen och tänkte köra över mig.
Whatever, tänkte jag till slut. Köp dig less då.
Och så kom han hem. Med...
En ny laptop till mig!
Istället.
Nej, undrens tid är inte förbi.
Haha.
Jag som fått hålla tillgodo med 16-åringens gamla som har massor med pixlar borta och som knappt håller ihop.
Gla ja ä.




1 kommentar:

  1. Jihooo! Härligt, då kommer det att svämma över här och på fejjan med inlägg/statusar från dig!

    SvaraRadera