bild

bild

torsdag 1 november 2012

Badhusblues

Sällan har de intagna på Dårhuset slöat så mycket under en förmiddag.
Efter frukosten lade jag mig för en gångs skull i soffan och somnade om.
De stora tog sovmorgon och de små har faktiskt varit ganska snälla.
Herr B har jobbat hemifrån och det har ju sina fördelar.
Särskilt att jag kan slappna av på riktigt och låta honom sköta bråk, hundrastning och svara i telefonen.
Nu känner jag mig nästan så där skönt mosig.
Fast då var det ju det här med badhuset jag visst hade lovat.
Är man slö kan man också höra sig själv säga Ja, det går bra att ta med en kompis. Undra hur många gånger jag sagt det under min halvdvala?
Ah, jag får hoppas att lilleman tappar sugen lika fort som jag även den här gången. Så vi får svänga förbi några butiker och köpa mer Halloweenpynt. Jag har borta en hel säck med grejer från ifjol. Irriterande. Men no worries, jag har hört att det är halva priset.
Herregud, vad man kickar igång november med störtintressanta tankar, haha.
Jaha, och så ööh, kanske det blir någon slags middag sedan...
Och efter det ska jag klippa tånaglarna.
Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar