bild

bild

tisdag 12 mars 2013

Avslappnad Tisdag

Inte för att jag vet hur det gick till...
Men tydligen ska jag i alla fall skjutsa min mor för att ta prover,
Dyka upp på Hälsans,
Hämta 12-åringen och flickvännen i grannbyn,
Hämta 9-åringen och hans kompis, 
Köpa frukt,
Och röja lite i den här svinstian.
Hm?

Igår blev det inget produktivt gjort efter mötet.
Hjärnan var helt friterad.
Det gick inte ens att lösa korsord.
Så jag flamsade runt på fejjan och såg vikingaserie med herr B.
Ändå gick det inte att varva ner.
Så jag fick ta en insomningstablett.
Efter en orolig natt där alla bytte sängar med varandra vet jag inte om jag är så mycket piggare.
Men veckan lär ju ändå gå i effektivitetens tecken.
Så som det blir när jag suttit på ett möte och lyft fram min värdelöshet.

Nå. Vi får se om jag orkar bevisa för mig själv att jag orkar. Nåt.

1 kommentar:

  1. Jag läste om en kvinna med fyra barn som blev lam i sin vänstra sida för att hon försökte bevisa att hon orkade två jobb och tävlingsridande utöver familjen. Hon var vänsterhänt. Hon satt i rullstol i ett halvår. Jag undrar alltid vem som griper in och gör jobbet när folk hamnar i sådana där situationer. "Jag kunde inte resa mig". Nä så känner jag med. Orka fast man inte orkar.

    SvaraRadera