bild

bild

onsdag 6 mars 2013

Söndag

Herr B undrade om jag hämtat in morgontidningen.
- Äh, det kommer väl ingen tidning på söndagar.
Jorå.
Vi gick liksom all in igår kväll.
Det kändes verkligen som lördag.
Småtrollen hade till och med finglas och mina ybersnygga drinkpinnar med flamingos som jag fått av bästaste V.
Och 15-åringen LAN:ade ju hela natten. För en stund sedan såg jag hans kompisar ute på promenad. Antagligen för att hålla sig vakna. Och lika antagligen har min egen son somnat.
Herr B är ute och skottar.
Jag och 4-åringen bygger labyrinter till hamstern med kaplastavar.
Ganska kul faktiskt.
Men det känns ändå som söndag.
Minus vintersport på tv då.
I afton ska vi besikta gamm-Toyotan. Jag vet inte om jag ska hoppas att den går igenom eller att den äntligen får en dödsdom...
Hahaha! Nu kom 15-åringen in. Måttligt road över att kompisarna låst fast ett pokemonmjukdjur i hans jeans och vägrar säga var nyckeln är.
Ja.
Nä.
Jag mår ganska bra idag.
Faktiskt.
Kanske måste ställa till med någon annan slags fiesta ikväll.
Tjoho.

1 kommentar:

  1. Labyrinter! Det är ju DET man ska ha hamstrar till! Nu när man inte får måla dem med nagellack...

    SvaraRadera