bild

bild

tisdag 26 mars 2013

Balans

Ja, vilken dag.
Så somnade jag ifrån en tv-serie också.
Det händer inte ofta.
Efter allt det där med läkare, söta L, promenad, handling, Hälsans och lite annat ringde jag en kompis och bokade sedan in några dejter med folk jag tycker om.
Sedan drog jag visst hips vips till grannbyn med min kompis G och gick en till promenad.
Ja, herregud.
Idag ska jag därför ta det lugnt.
Byta ut lite blomjord i krukorna och lösa ett par korsord.
Tur man har balans i tillvaron, haha.

För en stund sedan stod det en taxi och väntade på 9-åringen och 6-åringen.
Mycket märkligt.
Vi har ju haft skolskjuts i alla år men i höstas bestämdes det visst att vi har 16 meter för kort väg för det.
Konstigt då att det ibland kommer en taxi i alla fall.

Igår kväll åt Freudan upp en hel skål chokladpudding som 15-åringen hade ställt ute på bron för att stelna.
Men hon verkar ha plåtmage.
Tack och lov.

Utvecklingssamtal ikväll.
Men jag har redan talat om att jag kanske inte orkar.
Så det känns kravlöst.
Vi får se, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar