bild

bild

tisdag 19 mars 2013

Pissdag

Ja, jag flippade lite igår.
Det blev för mycket med både planer på Hälsans och sedan en läkartid på eftermiddagen.
Så jag sket i alltihop.
Hasade omkring hemma och slog på tv:n.
Såg lite curling mellan två länder som inte ens var Sverige och sedan en film med Billy Bob Thornton som utvecklingsstörd liemördare.
Efter det kände jag mig så ynklig och misslyckad att jag tog Freudan med mig för att möta 9-åringen på väg hem.
Lika misslyckat det eftersom han hade följt en kompis hem och inte dök upp.
Äh.
Jag gjorde en god middag i alla fall: stekt kyckling, fetaostkräm och hamburgerbröd.
Good enough, som käcka uppmuntrare brukar säga.
Idag hade jag planer på att ta en likadan dag.
Ja, kanske inte se om samma film men åtminstone Sveriges match i curlingen.
Och tycka synd om mig själv.
Men tydligen ska jag till stan.
Hittar jag bara ett nytt husdjur att köpa kanske det kan bli en riktigt bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar