bild

bild

fredag 11 januari 2013

Endast Tomten är vaken...

Jahap.
Nu sover alla i Dårhuset.
Det snarkas och grymtas och vänds i sömnen överallt här.
Utom för mig då.
Som vanligt vet jag inte vad jag ska ta mig för när jag inte kan sova.
Det hör inte till vanligheterna att jag vänder mig till min vän laptopen dock.
Äääh,
Det här med ångest alltså.
Det är inte lätt att hantera.
Det är inte lätt att bearbeta.
Och det är inte lätt att bli av med.
Så här sitter jag.
För att ha nåt att glo på.

Jag antar att jag ändå sover typ fyra timmar per natt.
Alltid något.
Men för en utbränd stackare borde det kanske hellre vara fjorton...
Äh.
Nu väntar jag på Come Dine With Me som börjar om en stund.
Och sedan får jag väl ge mig ut på en powerwalk med hundarna.

1 kommentar:

  1. Jag är oxå vaken, men ut på nån promenad tänker jag då inte... Jag var in och skulle kommentera när jag var på tjänsteresa, men min jobbdator var inte kompatibel med din blogg...

    SvaraRadera