bild

bild

tisdag 8 januari 2013

Trevligt, trevligt

Jo. Jag var sarkastisk nu.
Något 9-åringen misstänker hela tiden.
Moi? Undrar vaaaaar han har fått det ifrån?
Min mage har kraschat.
Igen.
Sprang på toaletten hela kvällen igår....
Och klev upp tidigt för att roa mig med samma sak.
Bara att ställa in Hälsans.
Både för mig och för min compadre som skulle åka med.
Surt.
Särskilt som jag dagen till ära har tvättat håret och grävt fram en blommig blus som inte behöver strykas ur garderoben.
Usch, jag känner mig ynklig.
Värdelös.
Ja, ni vet.
Sitta hemma och glo liksom.
Fullständigt okreativt.
Det kan inte ens ett nytvättat hårsvall väga upp.

2 kommentarer:

  1. Nä, sånt e surt..
    Att se fram emot nåt o inte kunna åka..
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Being human måste jag kolla upp. Min hjärndödhet i soffan manifesteras i tv-spel. Samma lika. Men man spar sobril.

    Annars jag tycka synd (inte sarkastisk). Det är bajs att ha tvättat håret och så får man bittert inse att man KAN fan inte åka ändå. Uff. Kram.

    SvaraRadera