bild

bild

söndag 13 januari 2013

Herr B - kirurgen

I brist på annat spännande har herr B fått operera bort en leverfläck från min axel.
En sån där stor plupp som har irriterats av bh-bandet under många år.
12-åringen kom in i operationssalen (badrummet) med filmkameran i högsta hugg, men tydligen har jag gränser ändå för jag körde ut honom igen. Det kändes inte okej att en sån film skulle hamna på Youtube.
Rakblad, pincett och noll bedövning.
Tuff man ä.
Men efteråt skrek jag...
Jo, det blödde som tusan.
Och alunsiftet svider som tusan upphöjt till tio.
Men det funkade i alla fall.
Nu blöder det inte alls.
Om det här läker fint ska han få ta vårtan jag har på hakan också.

En ny hobby är ju inte fy skam, haha.


2 kommentarer:

  1. Alltså, är inte det här att ta "Gör-det-själv" till lite väl höga nivåer.... AAAAAAJJJJJ, säger jag, jag som har en konkav smärttröskel....

    SvaraRadera