bild

bild

torsdag 8 mars 2012

Drömtillvaro

I natt drömde jag att jag var tillbaka i barndomsradhuset och skulle grilla.
Men istället för grillkol köpte jag en stor jordsäck. Den sprack i bilen och det var jord överallt, men jag lyckades släpa in den på gräsmattan och fylla grillen.
Sedan vaknade jag.
Måste kolla i min drömbok sedan. Jord kan vara nåt bra, tänker jag. Tryggt. (Trots att säcken sprack)
Vilket skulle passa bra inför dagens stormöte.
Behöver jag säga att jag ångrar att jag bjudit med mig även FK och Hälsans Trädgård?
Nä hu, jag ångrar nog hela min situation tror jag minsann.
Herr B tycker att jag ska gå till en kiropraktor. When pigs fly, säger jag om det. Hur skulle det se ut om en sjukgymnast gick till en kiropraktor?
Men ont har jag. Hela vänstra sidan. Och nu strejkar nacken också. Det kan bli en kul tripp till stan. Kanske kan jag bara köra rakt fram. Ha ha ha.

3 kommentarer:

  1. Jävla ryggjävlar. Vi har synk med vänstersidan.

    Jaså FK och hälsoträdgård. Hårda bud. Idag skulle jag ha haft trippelmöte men det blr bara jag och psykologen. Ja vad säger man?

    SvaraRadera
  2. Just det - och du hade kollat upp drömtydningsboken.. Så det var ju bra..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Asch dååå..... inte bra med ryggen. Kommer kanske nåt kuligt på posten ;)
    Men då är väl ryggjävel'n bra...

    SvaraRadera