bild

bild

måndag 5 mars 2012

Mobilisering

Tja, inte vet jag vad chefen, personalenhetsmannen och diverse berörda från mitt jobb tycker om att jag har samlat ihop och tar med mig både FK-handläggaren och arbetsledaren från Hälsans Trädgård till vårt möte på torsdag.
Men the more the merrier va?
Haha.
Som jag brukar skriva titt som tätt. Särskilt när det inte passar.
Hahahahahahaha!
Nej, allvarligt....Dessa möten...och möten på möten....och uppföljning av mötet på mötet som var ett möte utifrån förra mötet.
Blir jag friskare av det?
Paradoxalt nog tar min rehabilitering knäcken på mig.
Haha.
Idag Hälsans Trädgård, imorgon terapi, på torsdag stormöte, på fredag Hälsans Trädgård och terapi.
Puh.
Men på ONSDAG ska jag försöka ta mig tid att vara sjuk i alla fall. 


I eftermiddag ska jag skjutsa 11-åringen till en nyfunnen bästa vän, 3 mil härifrån.
Han ska sova över. Eller vaka över kanske man ska säga. De ska nämligen spela dator i ett dygn. Knäppgökar.
Så här såg de ut i helgen när de var övertrötta och sockerhöga:


http://www.youtube.com/watch?v=8-OkD8EQOgY&sns=fb

1 kommentar:

  1. Härligt klipp. Full i fan som en liten räka.

    Men jag håller med dig om att rehabiliteringen tar knäcken på en. Nu när jag fått vara ifred några veckor så känner jag för första gången på länge att jag kan vara sjuk ifred.

    Och så dessa möten. Skulle ha varit möte på torsdag hos psykologen tillsammans med AF. Nä då var AF:aren SJUK kantänka. Så jag får åka själv. Suck.

    SvaraRadera