bild

bild

tisdag 20 mars 2012

Okej, jag erkänner...

Måhända har jag missat ett(?) eller annat(?) medicintillfälle senaste veckan.
Kanske är det därför jag mår flodhäst:
Yr, susande i skallen, illamående, näsblod, går varm-kall...
Andra rimliga förklaringar är klimakteriet, graviditet eller för mycket kaffe (låt det i så fall vara det sistnämnda, please).
Igår låg jag i alla fall hela kvällen. Och 3-åringen satt invid mig och klippte våfflor ur vartenda reklamblad.
Nu på morgonen känns det lite bättre faktiskt. Eller så vill jag bara att det ska vara så för att jag är så sugen på halva reapriset på Bokia.

2 kommentarer:

  1. Fy fan vilket tillstånd. Och näsblod? Splutt.

    Ja bokrea ja. Hej och hå. Jag har letat förgäves här efter det jag vill ha. Snålt.

    SvaraRadera
  2. Kan vara kristallsjukan också. Det låter intressantare.

    SvaraRadera