bild

bild

fredag 13 juli 2012

Försovelse

Kl 8 vaknade herr B:s mage.
Tur det.
För efter femton småbarnsår tänker jag ofta lite kaxigt att vi inte behöver nån väckarklocka.
Vilket vi (tyvärr) inte gör heller. Så när småtrollen bestämmer sig för gemensam sovmorgon blir man helt chockad.
Och så var det ju det där med slutheten.
Jag har sovit som en stock i natt. Vet faktiskt inte när jag sov till åtta senast.
Nå. Om jag skippar kaffet hinner jag ju....Eeeh, who am I kidding liksom.
Om jag skippar dusch och hårtvätt hinner jag dricka kaffe.
Hehe.
Jag ska åka in en sväng till Hälsans. Mest för att jag inte gillar att avboka. Men egentligen blir det bara en halv, halv dag idag. Och så ska jag meddela att jag byter måndag mot tisdag till veckan. Plus att jag tar ledigt på fredagen.
Sedan ska jag umgås med fina S resten av dagen. Because I´m worth it.
Vad vi nu ska hitta på. Efter min höstterminshandling till barnens garderober är kassan något skral. Plus att det regnar. Ah, vi får väl gå runt på muséet eller nåt.
Jag känner nu att jag måste skriva om en bisarr dröm jag hade. Men det hinner jag inte, så det får bli senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar