bild

bild

måndag 30 juli 2012

Trött och skruvad

Hörde just småtrollen planera eftermiddagens fyrhjulingskörning.
6-åringen: Ja men du vet, jag kommer bara att skjutsa dig när jag kör i gräset eller på skogsvägen.
Ujujuj.
Det kanske hade varit lika bra att stanna kvar på Hälsans Trädgård hela dagen.
Om det inte vore för att vi har öppet för allmänheten och alla tanter som kommer ställer så krångliga frågor om fula sommarblommor.
För tillfället väller det in grabbar i massor här.
Och herr B ska på galej ikväll.
Inte vet jag vad det blir av den här dagen för egen del.
Inte mer än att vi ska åka och handla.
Med småtrollen förstås.
En icke helt angenäm upplevelse nu för tiden.
Tänk...Innan sommarlovet vilade jag när jag kom hem från Hälsans.
Fat chance till det nu.
Och inte sover jag heller. Vet egentligen inte varför. Kanske borde jag börja om med sömntabletterna men det vill jag inte.
Fast det vore väl kanske lika bra att avsluta sommaren med en mani-slutspurt.
Så man orkar med
Sitt så kallade 
Liv.

2 kommentarer:

  1. Trängd mellan en klippvägg och ett hårt ställe....

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket jag missat .. :) Linn är på väg hem för gott.. Kan försöka ringa ikväll, kram.

    SvaraRadera