bild

bild

fredag 8 februari 2013

Booo-o-oring

Ja.
Det blir inte mer spännande än så här just nu.
Bet i de sura äpplet och tog sömntabletter igår igen.
För att kunna sova. Dööh.
Sålunda sov jag bort även halva dagen idag.
Nåja. 
En dag vaknar man väl upp frisk, utvilad och alldeles rynkig och gråhårig och undrar vart ens liv tog vägen.
Idag var inte den dagen.
Men jag lovar att jag meddelar med stort fyrverkeri när det händer.
I övrigt har jag tvättat, sett alpina VM och lagat en makalöst god middag bestående av inbakad fläskfilé och potatisgratäng.
Nä, inte i urval. Det var liksom hela dagen. Hur mycket tror ni man hinner när man sover bort dagen?
Tjoho!

1 kommentar:

  1. Du hann extremt mycket mer än mig som visserligen klev upp i morse och tappert gick till jobbet för att sen gå hem efter halva dagen och bädda er mig i soffan och sova till 18...

    SvaraRadera