bild

bild

torsdag 7 februari 2013

Med i spelet

Trött som en björn som väckts ur idet mitt i vintern.
Men dock vaken.
Good enough.
Jag tror minsann att jag slagit till och tvättat håret till och med.
Det kan man ju faktiskt unna sig när man har både lunch- och middagsdejt.
Och herr B blir borta hela kvällen för att kolla på en skoter.
Jag hoppas bara att det blir affär för annars känns det väldigt onödigt.
Jo, jag är ekonomisk. Både när det gäller tid och pengar, haha.
Tiden som sparas idag när jag slipper värka fram en middag är inte så dum.
Det känns som om jag har slut idéer.
Som att vi ätit korvstroganoff eller nån typ av gratäng i flera månader.
Fast igår smet jag förstås emellan med en degig pannkaka.
Alla nödlösningars urmoder.
Tuvär räckte (nåja) det inte till mig så jag fick hålla tillgodo med en sallad med lax och räkor.
Stackars mig.
Nej, hörrni.
Kan det rent av vara så att den här bullmamman inte har nåt vettigt att säga idag?
Märk väl att jag slog till med hela tre inlägg igår.
Kanske ska gå ut med hundarna i det vackra vädret istället?
Ja, det gör jag.

1 kommentar: