bild

bild

lördag 23 februari 2013

...och det fortsätter

15-åringen sitter just nu och kräks i en husvagn invid en slalombacke 13 mil härifrån.
Herr B är precis på väg för att hämta honom.
Jag äter 9-åringsgjord Pavlova som om ingenting hänt.
Eller nåt.
Nämen,
Lördagskväll non grata.
Just deal with it.
Vi ska tydligen se en radda avsnitt av Merlin tills vi storknar.
Jag har redan spelat rollspel med ett gäng plastsmurfar, tvättat, lagat mat, sett skidor, klippt ut svärd ur kartong och namnmärkt handskar.
Så jag är slut.
Kaputt.
Hade just hällt upp lite vin åt mig och min vapendragare när 15-åringen ringde.
Strunt samma.
Det verkar vara våldsamt det här viruset.
Jag, 4-åringen och 9-åringen är de enda som är kvar.
Antagligen bryter det ut snart.
Lika bra att skippa ransonen med vin och svälja en insomningstablett snarast.
För att orka senare.
Böh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar