bild

bild

måndag 4 februari 2013

Bortgjord

Ja, jag antar att det skulle komma förr eller senare.
Men det känns inte bättre för det.
Mer som ett trassel av nerver i magen.
FB är visst inte bara ett forum för att slamsa och lätta på trycket.
Och jag har visst vänner som lägger ut seriösa saker som jag helt oanandes skriver flamsiga saker om.
Usch och fy.
Jag har bett om ursäkt efter det att jag greppade scenariot, men vad hjälper det.
Klant-jag!
Och FB framstår än en gång som det-inte-så-självklart-lätta-forumet.
Vad vet man egentligen när folk lägger ut bilder?
Det kanske inte alls är ett sånt happy moment som det ser ut.

Nåja.
Uppsåtet var inte elakt i alla fall.
Kanske kan jag reparera mitt slams så småningom.
Men knappast idag.
Idag har nog vederbörande annat att tänka på än min skuld.
Tyvärr.

Nämen, Fejjan är mer komplicerad än vad man kan tro.
Än vad jag trodde när jag sent omsider kapitulerade och skaffade mig ett konto.
Jag hajjar fortfarande inte riktigt språket.
Känslan.
Det politiskt korrekta.

1 kommentar: