bild

bild

tisdag 19 februari 2013

Könsroller

Igår kom herr B hem mitt i natten och hade skruvat i skotern i ett stort garage med två andra skäggiga herrar i byn.
Och imorgon ska jag på tjejkväll med tre av mina bästa gals och mysa och dricka vin.
Könsroller när de är som bäst, hahaha.

Igår var en galen dag.
Men jag måste säga att vissa av mina idéer fortfarande känns bra.
Trots dagens obarmhärtiga februarisol.

I natt drömde jag att jag födde barn.
Mitt sjätte.
Men när jag kom hem från BB upptäckte jag att jag räknat fel.
Tydligen var det mitt sjunde.
Fy vad jag skämdes.
Men jag skyller allt på 9-åringen som ville se Familjen Annorlunda igår.
Helt galet program.
Jag menar, varför utsätta sig för att ta sjutusen småbarn med sig för att prova kläder?
Och stackars tonårskillen som drunknade i det där kaoset.
Och varför klippa 8-10 barn samtidigt,som inte vill sitta still?
Nä hu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar