bild

bild

måndag 20 augusti 2012

Balansgång

Puh!
Har just skickat in blivande 9-åringen och blivande 4-åringen till tidningen.
Det börjar inte vara lätt med mina firarannonser.
Man får se upp så man inte blir pinsam, barnslig eller bara allmänt fel i sina hurrarop. Till exempel har jag lärt mig att man absolut inte får skriva puss när man hälsar.
Men jag passade i alla fall på löjla mig lite med 3-åringen. Jag menar, han har ju inte börjat att protestera än.
Så till annonsen valde jag en bebisbild på underverket. Ba för att...ja, det känns som nyss för mig. Suck...
8-åringen är lika knepig som 12-åringen.
Om han mot förmodan skulle hamna i tidningen var det viktigt att det inte var någon bild där han gjorde en grimas. Sa han med sin bestämdaste röst.
Aouch! Som om jag någonsin skulle....hehe. Nå. Han känner visst sin mor.
När jag satt och bläddrade bland bilderna fick jag plötsligt panik över att han skulle reagera vilken jag än valde. Så det slutade med att jag tog en fiskebild där han hade munkjacka med luvan över huvudet. Neutralt va? Tja, särskilt som bilden är tagen bakifrån. Borde vara vattentätt.
Men jag känner mig nöjd med planeringen i alla fall. 3-åringen fyller inte förrän på fredag och annonsen måste skickas in tre dagar i förväg. Ah, gott om tid.


 Töntfaktor: NOLL. Hoppas jag.
Min bebis. Bild tagen...typ igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar