bild

bild

tisdag 21 augusti 2012

Skit

Hoppsan.
Det blev visst lite mycket nu.
Mådde apa igår kväll och toppade med en ångestattack.
Sedan har jag vaknat med ett ryck varje timma.
Kl 4 gav jag upp.
Hela morgonen har varit ett kaos.
6-åringen som börjar förskoleklass, 8-åringen som börjar 3:an med ny lärare, 12-åringen som börjar ny klass i grannbyn och 15-åringen som börjar 9:an.
Och så var det nåt mer....?
Jo, just det: Herr B:s födelsedag.
Och för att inte tala om: Den årliga skolstartskräftfesten.
Hur jag ska hålla ihop har jag ingen aning om.
Eller rättare sagt har jag en stor aning om att jag inte kommer att göra det.
Tills vidare ska jag i alla fall dra täcket över huvudet.
Jag skjuter på Hälsans till fredag och avbokar terapin.
Kanske dumt när man behöver sin rehabilitering som mest.
Men det skiter jag i.

2 kommentarer: