bild

bild

torsdag 19 april 2012

O, aj aj aj!

Ytlighet är inte så lätt som det verkar.
Eller så gör jag bara på fel sätt när jag går all in och försöker.
För att slippa tycka synd om mig själv och karva mig med osthyveln hela dagen har jag ägnat en stund åt göra mig snygg.
Klänning, strumpbyxor och....ett par höga svarta läderstövlar.
När jag hade krånglat på mig dem och svettats färdigt höll jag på att skratta ihjäl mig.
Jag ser ut om Pretty Woman.
Typ. Förutom att jag inte har tvättat håret.
Dessutom är de här hookerskorna inte sköna.
Jag har väldigt smala fötter och tår det hjälper inte i den här modellen. Man kan ju undra vem de är tänkt att passa...
Varför jag köpt dem?
Jamen gissa:
Ett fynd för en 50-lapp kan man ju inte gå förbi!
Nu ska jag plåga iväg mina fötter och mitt clownfejs till psyket.
Idag ska tanterna ställa närgångna frågor till herr B angående hur han upplever det att ha ett psykfall till fru.
Den här dagen blir bara bättre och bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar