bild

bild

söndag 15 april 2012

Vila sig i form

Tja, det må ju vara hänt att jag haft den rubriken till otaliga inlägg.
Att Vila sig i form är verkligen ett uttryck jag inte förstår mig på.
Ja, kanske rent logiskt...men praktiskt får jag inte till det. Någonsin.
Idag avbokade jag ju min dejt med tjejerna för att jag tyckte synd om mig själv som såg suddigt och snörvlade och hade mig.
Så vad gjorde jag istället då?
Rände runt i stan hela eftermiddagen. Visserligen med solbrillor som gömde mina - av salva - gulgeggiga ögon och visserligen med chaufför. Men ändå.
Vi har åkt runt mellan badhuset, Barnens Hus, Ica, Willys, Ö&B och en massa annat. Toppat med hamburgerlunch på lokal.
Knäppgök.
Snart sprängs jag.
Rätt åt mig.


Jan Stenmark. Humor- och allvargurun.

1 kommentar:

  1. ÄLSKAR Jan Stenmark. Så vansinnigt vass. Kram till dig!

    SvaraRadera