bild

bild

torsdag 18 oktober 2012

Ah - kontakt!

Hej cyberrymden!
Äntligen hittade jag en sån här grunka: @ , och kunde logga in.

Jag har tagit sovmorgon och huset är alldeles tomt. Tydligen är det liksom vardag för alla som inte har åkt till Hufvudstaden på semester.
Men kaffebryggaren var laddad och eftersom värdparet säger att de blir arga annars har jag också rotat runt efter en smörgås.

Nä, man kan verkligen inte klaga på servicen. Eget rum och till och med egen dator. Middagen serverad utan att jag behöver lyfta på rumpan ens. Lyxigt. Men ovant. Så jag hoppar omkring och känner mig onyttig. Bland annat gjorde jag läsläxan med två fina grabbar medan jag sippade på ett gott vin och väntade på maten. Och så stöttade jag kära V med min närvaro när hon hängde tvätt, haha.

Idag blir det åka av...
Jag ska nämligen tatuera mig.
Efter många om och men.
Jag är inte rädd för nålar. Inte heller är jag särskilt brydd om att jag ska leva med beslutet resten av mitt liv. Motivet har också känts glasklart i flera år.
Men (som vanligt då):
Efter att ha ägnat en timmes surfande åt att titta på olika flamingos har de börjat krylla i min skalle. Jag skiljer inte den ena från den andra och tycker dessutom att de ser lite elaka ut.
Så nu vet jag inte.
Kanske slutar allt i katastrof. Jag säger gör vad du vill och så blir det Musse Pigg.
Men no worries - jag har ju en stund på mig att klura ut nåt.
En liten stund.
Om jag struntar i att klä mig innan vi åker i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Häftigt !!!
    Sånt att bra för själen :)
    Ha det gott o lycka till !!

    SvaraRadera
  2. Bild, bild! Nu får jag nog snart mod jag med att boka tid...

    SvaraRadera
  3. Jag får nog vänta ett tag till på mitt mod att tatuera mig. Kram

    SvaraRadera