bild

bild

söndag 14 oktober 2012

I aim to please

Fast om jag hade anat vilket stort genomslag det hade blivit bara genom att skriva om min mans penis hade jag nog låtit bli.
Haha.
Han hängde över min axel när jag svarade på den rätt så tråkiga listan igår.
Och tyckte väl att den behövde hottas upp.
Dessutom trodde han inte att jag skulle våga skriva som jag gjorde.
I sanningens namn vågade jag inte heller och hade tänkt ta bort det när han gick.
Men. Jaja. Sant är det ju.
Och det var det ändå värt med tanke på att herr B skrattade så gott och länge vid frukostbordet att glasögonen immade igen.
Till 12-åringens och hans övernattningskompis stora munterhet.

Idag klär jag om stolarna i matrummet.
Fy och fan så tråkigt.
Ändå har jag en liten grön häftpistol som heter "Fun to fix".
Ja, det är säkert jätteroligt när det klart förstås.
OM det blir klart.
Nu har jag i vanlig ordning slut klammer.
Enligt Murphys lag. Slår aldrig fel.
6-åringen är jublande glad över att vi måste till stan.
Han har nämligen slutat att bita på naglarna och jag lovade då i ett svagt ögonblick att han skulle få köpa en gaffeltruck.
I ett ännu svagare ögonblick råkade jag visst också lova herr B en present om han slutade med samma olat.
En present från Teknikmagasinet.
För att han är en sån tekniknörd va?
Eh. Inte riktigt.
Av nån anledning har jag målat in mig i ett hörn som innebär att jag ska ha på mig en kortkort sjuksköterskedräkt med lårhöga strumpor.
Tuvär (tackochlov) var den slut när jag skulle köpa den förra veckan.
Undrar om han nöjer sig med en gaffeltruck?

I övrigt har den helt rumsrena valpen kissat i vår säng.
Enligt Murphys lag det med eftersom vi renbäddade så sent som i går kväll.
Visst är det extra mycket Murphy just på söndagar?

2 kommentarer:

  1. Ha ha, jag läste din lista. Jag förstår att han hängde över axeln på dig. Maken alltså. =D Jag önskar somliga ville se mig i nåt annat än landstingsbyxor. X/

    Jaså han tänker inte flýtta in från sommarrummet? Är det isolerat då? Måste vara skönt att få bo där ute om han nu vill det. ja, BÖH!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, förstår att maken blev förtjust! Och när jag skrev om att ostron smakar sperma fick jag mest besök någonsin, sex säljer, även när det faktiskt inte är sex...

    SvaraRadera