bild

bild

måndag 11 juni 2012

Nähäp Dårå

Så sitter man här i godan ro och tänker göra ingenting vid fejjan medan herr B och äldsta sonen klär på soffan efter min mastodonttvätt...
Nämen, då behagar fejjan jäklas. Maken till fräckhet. Hur ska jag nu fördriva tiden fram till fotbollsmatchen?


Lite skönhetsvård kanske?
Det är ju en ny hobby, hehe.
Men jag har redan lackat de snaggade naglarna i den vackra kulören transparent.
Jag har redan rakat benen. Eller snabbrakat i alla fall. Men så länge ingen stryker på dem kommer jag nog undan.
Och jag har till och med smort in mig runt ögonen med min mirakelögonkräm från CCS som jag köpte på Ö&B för en tia.
I och för sig kan man väl alltid anstränga sig mer.
Men jag vet inte....


Joan Rivers, 78 år.
Jag, 38 år.

1 kommentar:

  1. Får lite obehag av den övre bilden, men blir bara glad av den nedre!

    SvaraRadera