bild

bild

tisdag 12 juni 2012

Upp ur brunnen

Egentligen borde jag vara stolt över att jag är så positiv.
På riktigt.
Idag var sämsta dagen på ett bra tag. Jag var helt sönderstressad, slut och på dåligt humör. Vilket kanske märktes i förra inlägget ;)
Så där låg jag nere på botten och krälade. Med en jobbig terapisittning i bakhuvudet dessutom.
Och Hur Gör Djur då?
Jo, istället för att fortsätta tycka synd om mig själv ställde jag till med en stor tacofiesta.
En del av dagen rann då genast av mig.
Så till den milda grad att jag till och med pallrade mig ut när vi fick celebert moppebesök för en stund sedan.
Och nu känns det bättre.
Kanske tillfälligt och kanske enbart med hjälp av kosmetika i form av heta smaker. Men dock.
Jag är nog lite stolt över mig själv ändå.
På riktigt.
Olé!



2 kommentarer:

  1. Snygga brillor ;-) Kryddstark kosmetika är inte det sämsta...

    SvaraRadera
  2. God mat är inte det sämsta :)
    Ha en bra dag, här är det skolavsl för tonåringen.

    SvaraRadera