bild

bild

fredag 1 juni 2012

Seg som sirap

Jag har försökt att ta det lugnt idag.
Jo. På riktigt.
Och det har faktiskt gått över förväntan.
Handlat till kalaset och förberett en grillmiddag.
Jag bestämde mig för att det räckte för en stackars utbränd sate.
Men jag är ju löjligt dålig på att ta det lugnt och göra ingenting.
Så efter en hel del vankande av och an tog jag en bunt av mammas Allers och Allas och satte mig ute.
Löste några korsord och plöjde igenom recept.
Dukti ja ä!
Efter grillmiddagen gick jag och lade mig.
Inte för att det känns helt okej en fredagkväll av alla kvällar men ändå.
Så klev jag upp och tog en dusch. Men orkade inte tvätta håret. 
Nu känner jag mig ännu tröttare.
Förstås.

2 kommentarer:

  1. Gissa vad jag gjorde en fredagkväll? Familjen kollar på den obligatoriska fredagsfilmen medan jag sitter på övervåningen och bygger Lego:.).

    SvaraRadera
  2. Allvarligt, kan man sitta ute och läsa hos er? Här är det svinkallt och snöar... Ha en bra kväll!

    SvaraRadera